Informacje dla osób z niepełnosprawnościami

TEKST ŁATWY DO CZYTANIA I ROZUMIENIA ETR

Informacja o pracy Komendy Powiatowej Policji w Brzesku


Komenda Powiatowa Policji w Brzesku to jedna z jednostek Policji w województwie małopolskim.

 

Komenda Powiatowa Policji w Brzesku znajduje się przy ulicy Szczepanowskiej 53 w Brzesku

 

Do Komendy Powiatowej Policji w Brzesku możesz wysłać wniosek lub skargę.

 

Jeśli widzisz, że ktoś popełnia przestępstwo lub wykroczenie, idź do najbliższego budynku Policji.

Możesz tam zgłosić na przykład kradzież roweru lub portfela.


Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112. 

 

Komenda Powiatowa Policji w Brzesku ma wiele zadań:

  • Pilnuje przestrzegania prawa.
  • Kontroluje i nadzoruje pracę podległych jednostek (komisariatu i posterunku) w powiecie brzeskim.
  • Dba, żeby policjanci otrzymali dobre wyposażenie na przykład ubranie służbowe i broń.
  • Policjanci z komendy szukają przestępców.
  • Policjanci dbają, aby na drogach województwa było bezpiecznie.

 

Komenda Powiatowa Policji w Brzesku przygotowuje także kampanie społeczne:

  • Na przykład o tym, jak bezpiecznie przechodzić przez jezdnię.
  • Pokazuje co robić kiedy ktoś Cię krzywdzi.
  • Ostrzega ludzi przed oszustami.
  • Informuje o historii i tradycji Policji.
  • Współpracuje z policjantami z innych województw i innych krajów.

 

Komenda Powiatowa Policji w Brzesku przygotowuje:

  • Stronę internetową Policja Brzeska. Możesz tam przeczytać o pracy policjantów z powiatu brzeskiego,
  • Stronę internetową Biuletynu Informacji Publicznej w Brzesku.

 

Informacje o pracy Komendanta Powiatowego Policji w Brzesku

Szefem Komendy Powiatowej Policji w Brzesku jest Komendant Powiatowy Policji w Brzesku insp. Bogusław Chmielarz.

Komendantowi pomagają policjanci i inni pracownicy Komendy Powiatowej Policji w Brzesku.


Komendant dba o bezpieczeństwo mieszkańców powiatu brzeskiego.

Komendant koordynuje funkcjonowanie podległych jednostek Policji  w powiecie brzeskim.

Jednostki Policji to komisariat i posterunek.
 

Komendant dba, aby policjanci dobrze wykonywali swoją pracę.

Kontakt

  1. Możesz do nas napisać list i wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Brzesku, ulica Szczepanowska 53, 32-800 Brzesko
  2. Wysłać email na adres: sekretariat@brzesko.policja.gov.pl
  3. Zadzwonić na numer telefonu: 47 83 21 222
  4. Użyć platformy ePUAP: /c5fm2ry03i/SkrytkaESP
  5. Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112

Więcej informacji znajdziesz na stronie  internetowej Komendy:

https://brzesko.policja.gov.pl/

oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Powiatowego Policji w Brzesku (BIP):

http://bip.brzesko.kpp.policja.gov.pl/

Metryczka

Data publikacji : 05.09.2023
Data modyfikacji : 06.10.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Brzesku
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
asp.sztab. Ewelina Buda
Osoba udostępniająca informację:
asp. sztab. Ewelina Buda Jednoosobowe Stanowisko ds. Prasowo-Informacyjnych
Osoba modyfikująca informację:
Ewelina Buda
do góry